Rayman Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 Hoi, Ik probeer met onderstaand que bestand een DVD te branden. Nero geeft aan dat het om een CD gaat, het bijbehorende bin bestand is echter ruim 1 Gb groot. Is het mogelijk om het que bestand aan te passen zodat Nero weet dat het om een DVD gaat? Que bestand: FILE "a_dvd.bin" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00
Markve Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 Vaak is de grote van een imagebestand niet gelijk aan wat er uiteindelijk op cd (dvd) komt te staan. Echter 1 gig is wel erg groot. Ik zou als nero een cd aangeeft dit toch gewoon doen. Voor een paar dubbeltjes weet je het. succes. Mark
Rayman Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Geplaatst: 23 maart 2006 Heb ik gedaan, maar Nero gaat niet eens branden. Ik krijg meteen de meededeling dat er niet voldoende schijfruimte is. Ik zal het bestand wel uitpakken en dan handmatig op DVD branden. Maar blijft vreemd. Bedankt.
PinkFlamingo Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 idd. ff mounten en dan gewoon kopieeren, das de kortste klap ik heb het hier ook al eens gehad, en heb ook geen andere manier kunnen vinden That's Right, PINK FLAMINGO ! Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen