Gast Geplaatst: 4 mei 2002 Geplaatst: 4 mei 2002 ik heb de verschillende versies (1.82-1.86-1.87)uitgeprobeerd en geen enkele werkende card kunnen proggen.ik krijg geen foutmeldingen tijdens het proggen. geprobeerd met win xp en win me,werkt op geen enkel syst. met chipcat geen enkel probleem.ligt het aan mij of is het de software die niet goed is
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 dit gebeurd er:met mastera 3 eeprom onderaan rechts geselecteerd mode 2 write erase install loader mode 0 write eeprom 24cxx mode 2 erase write program 16f8xx write data 16f8xx ready
Gast Geplaatst: 15 mei 2002 Geplaatst: 15 mei 2002 Ik heb een masterCRD en heb hetzelfde probleem. GW proggen met chip-cat, kaartje werkt in mijn strong en kaartje verify met ***geen-reclame*** is OK. Zelfde kaartje proggen met ***geen-reclame***, kaartje werkt NIET in mijn strong MAAR verify met chip-cat is OK. De info op het kaartje is dus volgens ***geen-reclame*** en chip-cat identiek maar mijn receiver werkt wel met de chip-cat versie en niet met de ***geen-reclame*** versie. Rarara, wat kan dat zijn. Er is nog iemand op dit board die in een strong topic hetzelfde fenomeen heeft gemeld.
Duwgati Geplaatst: 16 mei 2002 Geplaatst: 16 mei 2002 Zou je eens willen proberen om na het programmeren met ***geen-reclame***, de PIC met ICprog te verifieren of evt de PIC met ICprog te schrijven en 'm dan nog 's te testen. Ik vermoed dat het te maken heeft met de manier waarop ***geen-reclame*** omgaat met de PIC. Het zou best kunnen zijn dat het euvel ook al optreed tijdens het programmeren van de loader en dat daardoor dan de eeprom niet correct wordt geschreven. Dat kun je trouwens ook controleren door een kaart die met ***geen-reclame*** is geschreven, vervolgens met Chipcat volledig uit te lezen (dus inclusief eeprom) en dan de originele files te vergelijken met de teruggelezen files.
Aanbevolen berichten