Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Beste mensen, Ik heb nu al een 2-tal weken een abonnement genomen om tvvlaanderen, en het kaartje in mijn dreambox 7020 gestoken. Deze draait de laatste Gimini + CAMD3 versie 824 & 842. Met CAMD3 versie 842 zijn bepaalde posten amper bekijkbaar, je krijgt om de haverklap onderbrekingen. Met CAMD3 824 is het bijna goed, maar niet helemaal. Weet iemand hier raad mee aub ? Dank bij voorbaat, Franky.
bavo27 Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 camd3 versie's 3.819 of 3.820 gebruiken,deze versie 's geven perfect beeld met de tv-vlaanderen kaart.Maar de oplossing had je zelf wel kunnen vinden als je het dreambox topic even had doorgenomen.Gr. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Hey Bavo27, Bedankt voor je antwoord. Ik heb gans de boel doorgelezen, maar het is absoluut niet duidelijk meer wat je nu juist wél & niet moet doen om goed beeld te hebben. Hoe zouden we met de makers van die CAM contact kunnen opnemen om hun hier op attent te maken ? Ik heb vanavond nog versie 842 uitgeprobeerd, en die is allesbehalve goed te noemen voor TVV... Gebeurd dit automatisch ? Volgens zij dit forum ? Groetjes, Franky.
bavo27 Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 de problemen met de camd3 zijn begonnen vanaf versie 825,vanaf dan doen zich op sommige zenders uit het canaal digitaal pakket ontvangstproblemen voor,het beeld bevriest om de haverklap, de zogenaamde freezes.Ook voor de gebruikers van tv vlaanderen kaart doet dit probleem zich voor.versie camd3 819 of 820 gebruiken is de enige oplossing op dit moment.Gr. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...0&fpart=all en hier mbt het optimaliseren http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 kun je nalezen hoe een en ander reeds onderzocht wordt de laatste 3.843b versie is mogelijk met map en ignore te optimaliseren, doch de werking is ietwat onduideijk met de schaarse info van de ontwikkelaar. cheers Pabadam Yonderboi
Gast Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Wow Tonskidutch, Daar moet ik echt eens een avond voor uittrekken om dat door te lezen... Alvast bedankt voor de feedback. Versie 824 werkt inderdaad prima, maar ik heb schrik voor de toekomst, daar al de nieuwere (nog) niet werken. Ik onderzoek het verder en laat nog iets weten. Groetjes, Franky.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen