Gerard 76 Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Tijdens het branden krijg ik de melding dat de media slecht is. Ik brand vaak met Clone dvd2 Met de NEC 3500 gaat het probleemloos. Deze fout komt ook bij Nero,Alcohol of Blindwrite. Kan het aan de firmware liggen? Of is tie gewoon stuk?
Penthe Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Citaat: Tijdens het branden krijg ik de melding dat de media slecht is. Ik brand vaak met Clone dvd2 Met de NEC 3500 gaat het probleemloos. Deze fout komt ook bij Nero,Alcohol of Blindwrite. Kan het aan de firmware liggen? Of is tie gewoon stuk? Nou of die stuk is kan ik je niet vertellen maar wel mijn laatste ervaringen met brandnieuwe dvd-r/rw/cd-r/rw schijfjes en dit wel op alle 4 de dvd branders die we hebben, dus als je ook net gekochte diskjes hebt zou de roddel die ik gelezen heb en ook helaas zelf ervaren wel eens waar kunnen zijn, men heeft schijnbaar weer meer goedkoper materiaal gebruikt op de laagjes van de beschrijven disk ik krijg met alle dvd branders dus ook meldingen foute media of rw die je niet meer leeg krijgt ect ect. Dit met zo en zo verbatin en HP disken, als ik erg veel duurdere disken erin schuif werkt het wel prima. Probeer eerst dus eens een wat duurder merk disk(1 disk) aan te schaffen, neem de duurste van mijn part met bekend merk en brand daar eens mee want er zijn erg veel merkjes die kwalitatief keihard achteruit gaan en dus veel problemen veroorzaken, dus niet gelijk denken dat je brander dood is.
Thomas2000 Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 misschien een vuile lens? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Lambik61 Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Op een beschrijfbare schijf staat info zodat de brander weet met welke instellingen de schijf gebrand moet worden voor een goed resultaat. Als de software van de brander bepaalde schijven niet herkent kan dit aan de software van de brander liggen. Je kunt kijken of de laatste softwareversie in je brander zit. Zoniet dan de software van je brander updaten en heb je kans dat de brander de schijf wel herkent. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen