Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 ik heb een Philips radio model FWM 390/22 en heb met het stofzuigen de boxen draad geraakt en nu speelt de radio niet meer iemand een gedacht aan wat het kan liggen ? alvast bedankt
corvettelover Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Of een sluiting op de kabels waardoor er een stroombeveiliging is opgetreden is in de versterking, kan je nazien door andere boxen te gebruiken. De boxen kan je testen door een lage spanning op de kabels te plaatsen of weerstandsmatig door te meten.Dit laatste is het gezondste voor de boxen. Sucses Groet corvettelover Roll me over babe. -------------------------- DSX6073 Triax 78cm Euromuis_DSX6072_V3.7a motor H-H SG2100 SC-master Phoenix --------------------------
Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 o.k. thanks voor de reacties maar andere boxen heb ik geprobeert maar er komt niks uit .alleen de koptelefoon werkt en hoe werkt dat juist voor er lage spanning op de boxen te zetten ?en wat is weerstandmatig meten ? want heb niet veel verstand van electriciteit greetz marco
corvettelover Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Als je andere boxen al hebt geprobeerd en geen geluid is de conclusie eenvoudig, de eindtrap van de versterker heeft het begeven, waarschijlijk een (stroom)beveiliging in de versterker. Een lage spanning kan je b.v. halen uit een batterij van 1.5 Volt en deze op de boxen aansluiten, dan moet je als alles in orde is een willekeurig gekraak horen in de boxen. suc6. Groet corvettelover Roll me over babe. -------------------------- DSX6073 Triax 78cm Euromuis_DSX6072_V3.7a motor H-H SG2100 SC-master Phoenix --------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen