Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Zoals uit mijn andere vraag al blijkt ben ik nieuw hier. Dus misschien stel ik mijn volgende vraag wel in het verkeerde forum. Omdai ik sinds enekele dagen een Dreambox heb, wil ik graag wten waar ik voor veel/alle zenders kan vinden welke films wanneer worden uitgezonden. Bijvoorbeeld C= Cine 1,2 3 enz. Als het het verkeerde forum is, sorry [color:"red"]onderwerp aangepast [/color]
Unetwork Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 wel een onduidelijk onderwerp Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Hoe moet ik de vraag dan omschrijven. Wil graag weten wat op welke zender draait.
SmuttiO Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Probeer de links rechtsonder in de links-sectie eens Bijvoorbeeld http://www.eurotv.com/scripts/alpha.cfm DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
PaulCl Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Ik vind deze TV Gids ook wel goed. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen