Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Wie kan we helpen met de juiste instelling Image sportster pro en monoblock astra hotbird. Gezien ik iemand aan het helpen ben kan ik het zo niet ff uitproberen. Er is dus helemaal geen beeld ook niet op de FTA zenders. Graag jullie advies
Soulman Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 HB is 1 astra is 2 In sportster 103 kan je hem onder online-update/experimental settings rechtstreeks in je box laden..... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Begrijp het niet voor de volle 100% Ik heb diegene een backup van mijn image gestuurd astra/hotbird diseqc 1.0 Maar oke Dus ---> Blauwe knop --> Experimentele Einstellungen ---> Kanal Mosaic?? OF Sporters Extras--> online update--> kanallisten-update?
Soulman Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 laatste en dan experimental settings, monoblock is alleen mogelijk bij sportster 103 Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen