guppje29 Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Wie weet zo de instellingen om een Jaeager H - H motor en een triax 88 schotel in eindhven te instaleren. de graden van de motor en van de schotel ik ontvang nu van 33gr oost tot 5 gr west maar beter krijg ik hem niet. vroeger had ik van 45 gr oost tot 45 gr west. wie kan mij helpen? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Con Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Dat heeft niet zoveel met je instellingen te maken. Je schotel volgt de kromming (Clarckbelt) niet. 1 graad is desastreus voor het volgen daarvan. Jouw schotel zit dan ook waarschijnlijk boven de zenders aan de oostzijde en onder de zenders aan de west zijde, of uiteraard andersom. De schotel zal niet 100% waterpas staan. Als je voor de schotel staat moet de bovenkant van de mast iets naar links of rechts. Het kan uiteraard ook de LNB zijn die niet optimaal staat, maar meestal zijn die dermate gefixeerd dat je daar niet overin hoeft te zitten. Het kan uiteraard ook groei van bomen en planten zijn die het uizicht belemmeren maar dat verwacht ik niet, daar zal je zelf wel aan hebben gedacht. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Hier nog even een plaatje. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen