Gast Geplaatst: 18 mei 2002 Geplaatst: 18 mei 2002 Hoi, Kent iemand deze melding. Ik probeer een goldcard te beschrijven met Multipro, cardpro software en deze kaart is oorspronkelijk beschreven met een master2, dat werkte goed, maar erasen met de multipro gaat niet. Is er een andere manier, ik kan me niet voorstellen dat ie kapot is. De multipro in iedergeval niet want ik heb een nieuwe funcard zo kunnen beschrijven. iemand tips?
Gast Geplaatst: 21 mei 2002 Geplaatst: 21 mei 2002 Hi, heb hier ook een kaartje liggen met dat probleem. Je ziet er niets aan, hij doet het alleen niet. Het is de enige uit een serie van 10 dus ik neem aan dat hij kapot is. Gummetje over de contacten heeft 1x geholpen en toen ik hem wilde schrijven gaf ie weer een fout en kon ik em ook niet meer wissen. Voor de Strong files moet ik trouwens altijd uitwijken naar Chipcat omdat ie de grote file in de ZIP wel slikt. Maar je kaartje zal toch wel overleden zijn. gebruik overigens altijd Cardpro voor het wissen van cards, gaat sneller en beter dan met chipcat.
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 hoi hallo nou ik heb hier ook twee kaarten liggen, kan ze ook niet wissen, alle twee niet zit er iets toch niet goed denk ik. zijn ook gold kaarten. en moet je nog wat instellen in de software van cardpro weten jullie dat bij file en dan preferences
Aanbevolen berichten