Ga naar inhoud

EVEN LEZEN NU!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HET onderstaande zal wel goed bedoeld zijn .MAAR dit is juist een van de dingen die niet gedaan moeten worden. staat iets niet op de juiste plaats . geef dan gewoon geen replay. of geeft gewoon een nuttig antwoord. heb dus besloten om integrijpen <BR>en dit soort replays en alles wat er op volgt gewoon te verwijderen.. hou het board leesbaar . voor iedereen .<P>gr djazzie<BR> <P><BR>deze vraag hoort hier absoluut niet thuis??<BR>het dient tot aanbeveling de namen van forums<BR>goed te bestuderen.<BR>het is al vaker geoppert door sat4all ,dat<BR>de mensen eens goed moeten kijken voor ze <BR>ergens wat plaatsen.<P>p.s. die kun je beantwoorden door een aantal<BR>forums eens goed door te spitten.<BR>------------------<BR>NO SAFE HAVEN<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Er zijn mensen die in hun enthousiasme niet verder kijken ;zonder foute bedoelingen .<BR>Ik kan me voorstellen dat een echte newbee niet op de hoogte is van de "regels" en dus een posting plaatst op de verkeerde plek.<BR>En inderdaad ,het komt niet ten goede aan de overzichtelijkheid maar ik denk dat we allemaal wel eens iets op de verkeerde plek gezet hebben.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.