Gast Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Alles zag er zo goed uit bij de controle van toto 30,zoals altijd begin ik bij me zelf eerste 7 allemaal goed maar toen kwam Feyenoord en ajax beide teams lieten het afweten en zo weer niemand met alles juist toch mag ik mij als winnaar kronen met deze 7 en deze week helemaal alleen. 1)Ippon 7+2 punten 2)Big john,Lodie,Rataplan en Guykers 6 punten 6)Satboy,Catalaan en Dikkie dick 5 punten 9)Satwijchen en Hummer 4 punten 11)Noordhorn 3 punten Tussenstand 1)Catalaan 149 punten 2)Guykers 146 punten 3)Lodie 145 punten 4)Rataplan 137 punten 5)Big john en Hummer 136 punten 7)Satwijchen 134 punten 8)Ippon 129 punten 9)Noordhorn 127 punten 10)Dikkie dick 126 punten 11)Satboy 102 punten Toto nr. 31 Schalke 04 - Hamburger SV Bayer Leverkusen - FC Kaiserslautern FC Nurnberg - FSV Mainz 05 Hannover - Arminia Bielefeld Hertha BSC - VfB Stuttgart Eintracht Frankfurt - Werder Bremen Bayern München - FC Köln VfL Wolfsburg – Duisburg Borussia M'gladbach - Borussia Dortmund Insturen voor 31-03-2006 om 19.30 h.
lodie Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Ippon gefeliciteerd het wordt spannend.... Lodie
Gast Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Schalke 04 - Hamburger SV 1 Bayer Leverkusen - FC Kaiserslautern 1 FC Nurnberg - FSV Mainz 05 2 Hannover - Arminia Bielefeld 2 Hertha BSC - VfB Stuttgart * Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 2 Bayern München - FC Köln 1 VfL Wolfsburg – Duisburg 1 Borussia M'gladbach - Borussia Dortmund *
guykers Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Ippon, Profisiat, ook voor het feit, dat je nu al 3 maal op rij diegene bent met de meeste juiste voorspellingen. Hoop, dat je dit ook voldoening geeft om volgend jaar ook weer proberen voor de hoofdprijs te gaan. (wij zullen dat dan proberen te voorkomen) (Loop al iets voor, daar deze nog niet ten einde is) ps de komende, is wel één van de moeilijkste van de hele kompetitie nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Schalke 04 - Hamburger SV 1 Bayer Leverkusen - FC Kaiserslautern 1 FC Nurnberg - FSV Mainz 05 * Hannover - Arminia Bielefeld 2 Hertha BSC - VfB Stuttgart 1 Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 2 Bayern München - FC Köln 1 VfL Wolfsburg – Duisburg 1 Borussia M'gladbach - Borussia Dortmund * Gr, Rataplan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen