Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 Ben nu al een aantal weken allerhande zaken aan het proberen om FunMagic/(eerst Funprom) onder XP goed aan het lopen te krijgen via de parallele poort. Dit wil maar niet lukken. Allerhande compatibiliteitsmodussen geprobeerd, aanpassingen in de 'good old config.sys (nu config.nt..:0)'gedaan.. geen resultaat! Op dit moment installeer ik maar een VM op mijn notebook om te kijken of ik hiermee win98 kan emuleren.. Iemand dit wel aan het lopen, of gaat het gewoon niet?? Er is ook verder (totnogtoe) op het web erg weinig documentatie over dit probleem te vinden.. (error initializing port-driver, dit is de dlportio die erbij zit..:-(( Ben benieuwd naar jullie reakties! Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 Ondanks de vele reakties heeft het probleem zich opgelost: na installatie vitual machine en win98 op xp-machine geen poort probleem.. Vervolgens: andere notebook (nieuw) met eveneens xp-pro: in een keer lopen... raar..heel raar.. Bios-settings, poortsettings, rechten: alles identiek.. Merk intussen wel dat er met allerhande programma's probleempjes op schijnen te treden onder xp.
Aanbevolen berichten