Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 Lijkt me geen probleem om een kopie te maken van de kaart, weet alleen niet of de mastera dit ook kan. In principe wordt de kaart alleen uitgelezen. Kijk even in de mastera handleiding of op de website van duwgati (moderator seca2 board).
Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 Alleen uitlezen betekend wel dat je pic file met een loader overschreven wordt volgens mij, en weg is ie dan , bovendien is hij dus met protection enabled geprogd om voor zover ik weet "gewoon" uitlezen dus tegen te gaan. ik heb zo al eens eerder een kaart/file verneukt, vandaar. Nogmaals ik heb de wijsheid zeker niet in pacht maar ik wil het gewoon voor 100% zeker weten voordat ik aan die kaart rommel. Bedankt voor je reactie GrTz LB.
Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 Even een verhaaltje: Ik heb hier een al maanden perfect werkend kaartje, welke destijds door een Italiaan met protection en watchdog enabled met gold140 geprogd is. Laatst heb ik mijn schotel ook op hotbird uitgericht en heb toen een nieuw kaartje moeten maken om ook de Palco's ed. open te krijgen, echter een au kaartje te maken is mij tot op heden nog niet gelukt. Gisteren merkte ik tot mijn verbazing op dat mijn (door de bovenstaande Italiaan ) au kaartje opeens ook de palco kanalen open had staan. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik die kaart in de deco had gestopt terwijl de deco op een Palco kanaal stond heeft hij de nieuwe keys weer opgepikt. Nu wil ik dolgraag een kopie van deze kaart maken maar ik ben bang dat ik de PIC en/of EEP file beschadig/wis vanwege de protection waarmee die geprogd is en ik mijn topkaart degradeer tot lege goldwafer. Graag hoor ik jullie advies over hoe te werk te gaan,ik heb hier een Mastera 2 waarmee ik moet werken (evt de copy functie mogenlijk?) TnKz. LB.
Aanbevolen berichten