Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren de gelukkige bezitter van deze programmer.Krijg de FUN2-kaart maar niet geprogd.

Volg nochthans de raad van Duwgati.

Beide COM-ports op COM2,clock op 3.5MHz (heb Windows ME).Op 6MHz ook geprobeerd.

Zowel bij erasen als bij schrijven krijg ik de foutmelding :AVR device error §FFFFFF

Kan iemand mij helpen? De programmer staat in mode 4 en de led brandt vast.De kaart is gedetekteerd.(Punt naast de 4)

Geplaatst:

@juul007,

Heb je COM1 al geprobeerd?

Groeten,

sattaz

Geplaatst:

Heb ik al gedaan maar ook zonder resultaat.

Via COM2 en met een 0-modem kabel is de software wel probleemloos in de Nokia geraakt.

Na chip-cat 2.3 ook ***geen-reclame*** geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Geplaatst:

kan je fun2 kaarten proggen met chipcat 2.3 ?

Als je een ander kaartje heb (gold ofzo), probeer die eens te proggen met een zooi files, als dat allemaal wel goed gaat zou je kaart ook nog wel eens stuk kunnen zijn ...

mzl,

merde

Geplaatst:

De kaart is bijgeleverd met de programmer:

FUNCARD 8515A 0207.

Ik heb nog een werkende Funcard in mijn Nokia maar als ik die herprog en het werkt ook niet...

Is er geen andere mogelijkheid?

Alvast iedereen bedankt voor de hulp.

JUUL

Geplaatst:

Hallo iedereen, goede morgen.

Wie heeft er ervaring met de Mastera?

Wat mij nl opvalt: Van zodra ik de Fun-kaart inbreng brandt de led doorlopend.(in de handleiding staat dat de led brandt tijdens het schrijven en lezen)

Zou dat verkeerd zijn?

Geplaatst:

2 mogelijkheden,ik denk dat de bijgeleverde kaart geen funkaart is.Programeren van funkaart doe je best met chip cat op com 1/niet vergeten van kaart te veranderen in het program.Groetjes van ***ongewenste_url***

Geplaatst:

Led brand bij het insteken van de kaart dit is correct, en moet knipperen bij read / write.

Kaart insteken met chip aan de bovenkant.

Als je een werkende funkaart hebt met X-in 1 files, probeer die dan eens uit te lezen met het proggie ISVedit. Programmer mode 1. Lukt dit ook niet dan is er iets mis met de programmer of communicatie naar de computer of software configuratie.

Geplaatst:

@HARRY

In de handleiding staat dat de led slechts moet branden tijdens het schrijven of lezen.Ze flitst bij een foutmelding.

Heb geprobeerd met ISVEdit(met mijn werkende FUN5in1) en read eeprom werkt.

Zou het dan toch aan de nieuwe kaart liggen?@***ongewenste_url***

Het is een paarse kaart waarop wel degelijk "FUNCARD 8515A 0207" staat.

Wat bedoel je met van kaart veranderen?

Ook op COM1 hetzelfde resultaat.

Groetjes,JUUL.

Geplaatst:

In het chip cat progam dient men boven aan rechts eerst de gewenste kaart aan te duiden (klik op pijltje)De fun kaart heeft bij mijn weten steeds een groene achtergrond en een goud opgedrukte voorkant.De mhz is afhankelijk van het soort toestel dat je gebruikt.Steeds eerst flasch laden dan de eeprom.Het juist inladen van de file is zeer belangrijk.Voor verder gebruik van chip cat help ik U graag verder via e mail jozefcannaerts@icqmail.com" target="_blank groetjes van ***ongewenste_url***

Geplaatst:

O ja nog even dit als de file verkeerd wordt ingelezen dan flitst de programmer ook ,maar dit wilt niet zeggen dat de kaart leesbaar is.

Geplaatst:

Zou het kunnen dat de Windows versie een invloed heeft op programmas zoals ***geen-reclame*** en Chip-Cat?

Op mijn pc draait Windows Me en ik krijg een Funkaart maar niet geprogd.

Wie heeft er ervaring met de Mastera3?

Groeten.

Geplaatst:

even maar iemand anders heen gaan die en ander os draait van windhoos

ps heb zelf helemaal geen verstand er van die proggers heb zelf ook nog geen schotel

wel en humax en een progger multipro

en met multipro eitje om die kaarten te proggen.

groetjes mojo-jojo

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.