Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Ik heb een pioneer tuner en zoek een kaart voor het ontvangen van alle gecodeerde zenders incl. Canal +. Wie kan mij tegen een redelijk bedrag hieraan helpen. Er is haast bij.<P>Met dank,<P>J. Verhoef <P>Maarssenbroek<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Hi,<P>Zie Premiere World posting in Forum Algemene beginnervragen.... way down, bied sat4all volgens mij de door jouw gevraagde kaart aan.<P>Good luck!<P>Cheers,<P>MasterBrowser<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Te koop gevraagd bij algemene beginnersvragen...het wordt echt met de dag gekker.....<P>Ten eerste is het hier geen board om voorgeproggte wafers of ander soort kaarten te kopen of te koop te vragen..<P>Ten tweede is er al je iets verder kijkt dan je neus lang is ook een speciaal forum hiervoor<P>Ten derde adviseer ik je eens heel grondig de gebruiksaanwijzing van dit board door te lezen....<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten