Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg vandaag een mailtje van Tele2 waar nu Versatel onder valt. In dat mailtje stond doodleuk dat de gebruikers van het voetbalpakket vanaf 1 juni 5 euro meer moeten betalen willen die het TV pakket willen behouden.

Even een wrang moment daar ik mij eind januari voor dit 'Compleet Voetbalpakket' (= telefonie/internet 20MBit/sec/ en Voetbalkanalen en TV-pakket)heb opgegeven en dit pas eind februari kreeg. (2 maart opgeleverd) Ik had het nog geen 2 weken of Tele2 ging ermee stunten (13-03-06) en bracht ditzelfde TV-pakket/Telefonie/en internet 20MBit/sec op de markt voor 39,- euro. Het eerste half jaar. Ook met Voetbal tot 01-2007.

Natuurlijk balen want als je je even later had opgegeven had je je 6x 10 euro en 6 x 5 euro in een jaar kunnen besparen (het eerste half jaar 39 p/maand en daarna 44 p/maand). Scheelt dus 90 euro!!! voor een jaar!! Ook krijgen deze mensen het Voetbalpakket er gratis bij tot 01-2007.

Ik natuurlijk eens vragen of ik ook nog weer terugkon naar een dergelijk abonnenment en voor 39,- per maand het pakket kon krijgen. Dit ging niet. Ik heb zelf enkele mensen lid gemaakt voor deze nieuwe aktie!......

Toen ik mij aanmeldde voor het Complete Voetbalpakket via internet eind januari bestelde ik eerst het Compleet Voetbalpakket voor 1 jaar. 3 dagen erna belde ik en vroeg ik aan een Tele2medewerker wat het verschil was tussen een 1 jarig en een 3 jarig abonnement. 'Nou dan blijft u in elk geval het voetbalpakket 3 jaar houden anders bent u er niet zeker van', was zijn antwoord.

En bovendien krijgt u alle TV zenders. erbij want dat is er net door. Ik zei doe dat dan maar. Hij nam het gesprek op maar wat dacht je wat? het pakket bleef gewoon op 1 jaar staan...... Ik dacht wat zijn ze daar stom.

Welnu ik belde hier weer over....kreeg een vrouw aan de telefoon die mij ook nog eens verzekerde dat de TV programnma's gewoon in de pakket bleven bij de klanten die zich al aan hadden gemeld!. Nu dacht ik 'dan laat ik het maar zo op een jaar staan'. (Achteraf gelukkig want dan kap ik er weer mee, indien ze bij dit standpunt blijven)

Op zich hoefde ik het Voetbal niet in mijn pakket want de meeste prioriteit was voor mij de snelle internetverbinding van 20MBit/sec.

Wat nu? op 29-03-06 krijg ik een e-mail van Tele2: 'U heeft het TV pakket nu gratis kunnen proberen in de proefperiode, u heeft nu dce mogelijkheid tot 31-05 om voor 5 euro ook het TV pakket te blijven ontvangen'.

Even rekenen ik betaal nu dus voor 1 jaar

6x 10 euro + 6 x 5 euro + 9 x 5 euro meer dan diegene die zich nog geen maand later abonneerde op Tele2! = 135 euro!

In plaats dat ze de mensen die het complete pakket hebben genomen en dus in ieder geval 5 euro per maand meer betalen dan diegene die zich nu opgeven of zelfs het eerste half jaar 10 euro per maand, belonen ze diegenen nog eens met een bonus van 5 euro extra voor het TV pakket.

Bij reklammeren geen reactie: "U heeft compleet voetbal afgenomen voor die prijs" Dat 2 medewerkers gezegd hebben dat er ook TV bij zou zijn deed niet terzake.

Ik voel mij dus danig teleurgesteld zoniet bedonderd door Tele2!/Versatel. Dit wilde ik eens even kwijt!

P.s. Ik zag zonet dat in de kleine lettertjes staat dat als je er op in gaat je dan opnieuw er voor 24 maanden! aan vast zit. Je kunt dus ook niet opzeggen en het contract na bijv. na het 1 jarige contract teruggaan naar 44 euro voor TV + Telefonie + Internet 20MBit/sec.

Voor mij krijgen ze de koude douche!... het liefst met ijs....

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Geplaatst:

Je bent voor de rest wel tevreden over tele2 ? Bij prijsverhogingen kun je je contract evt. laten ontbinden.

Geplaatst:

Ben er zeer tevreden over van de 20MBit/sec hou ik 14 MBit/sec over. Dus zeer snel.

Dat is misschien wel een mogelijkheid temeer omdat de medewerkers zeiden dat het TV pakket er bij in zou blijven zitten.

Bedankt

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

nou ik heb het wel gezien voormij geen tele2 en of Versatel.

Geplaatst:

Het was mij opzich wel duidelijk dat tv alleen een test/extraatje was, en niet bij het contract hoorde. Vervelend dat de klantenservice je alleen verkeerd heeft voorgelicht heeft. Kun je alleen moeilijk bewijzen als het niet is opgenomen toen je akkoord ging met het contract.

Je betaalt nu inderdaad veel meer dan nieuwe abonnees, maar je wist wat het kostte toen je het kocht. Zelfde als je iets in de winkel koopt en het de week erop in de aanbieding blijkt te zijn.

Je zou alleen wel mogen verwachten dat ze tv misschien gratis aan zouden bieden omdat je al meer betaald per maand, maar dat kun je natuurlijk niet afdwingen.

Geplaatst:

klanten lokken tegen lage tarieven , was wel te verwachten

je bent nu klant, en straks moet overal meer voor worden betaald.

bij veel nieuwe aanbieders het geval.

ik houd het ook bij het oude (kpn)en xs4all

betrouwbaar en op termijn zal de prijs elkaar niet erg verschillen (mijn mening)

mensen vergelijken de voordelige tarieven vaak met de oude vertrouwde aanbieders, maar vergeten dat de nieuwe aanbieders kuntmatig lage tarieven hanteren om klanten te werven, waarbij je de nodige kinderziektes ook op de koop toe moet nemen.

Geplaatst:

Ik heb ook kpn (belbudget) met xs4all...(start) en kan nog steeds niet (door de berichten hier o.a.)worden overtuigd om over te stappen op een andere combi...maar ik blijf zoeken naar iets beters en voordeliger maar jahh??? wie niet..???

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Geplaatst:

Op zich ben ik er zeer tevreden over. Maar dan moet je het internet pakket 20mbit/sec en telefonie en tv pakket nemen van Tele2. Ze verschuilen zich nu immers als tele2, 2 maanden geleden was het nog zg. Versatel, vandaar dat ze zo vervelend doen. Terwijl ik toen al als ik de internetpagina van Versatel opvroeg Tele2 kreeg. Bovengenoemd pakket kost 39,95 en na een half jaar 44. Volgens mij is dat nu wel het voordeligst. Maar niet voor mij.... zie boven.

Reptovis

Geplaatst:

@Marco24:

Je wordt niet opgelicht, en de prijzen zijn alleen maar lager geworden. Je opstelling is dus nergens op gebaseerd.

Er zijn daarnaast wel aanbiedingen, maar de uiteindelijke (maand)tarieven zijn gewoon duidelijk.

@reptovis:

Ze verschuilen zich niet achter een nieuwe naam, ze zijn overgenomen.

Tele2 heeft duidelijk een andere marktvisie en zet nu dus allemaal nieuwe productvariaties op de markt.

Geplaatst:

Ik heb de berichten overigens nog een opnieuw bekeken, en je krijgt als je het tv abonnement neemt vanaf dan 6 maanden tv gratis.

Je kunt dus tot 1 juni op dat aanbod ingaan. en 6 maand daarna betaal je 45 euro.

Vanaf 1 januari kun je dan kiezen of je het eredivisie voetbal wilt behouden, anders ga je dan 10 euro extra betalen.

Als je niet op het aanbod ingaat blijft alles zoals het blijft als ik het goed begrijp. Je kunt alleen geen tv meer kijken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen