Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een phoenix/smartmouse programmer maar ik krijg met geen mogelijkheid me flashfile op me funcard kan iemand me vertellen met welk programma het lukt en hoe, ik gebruik nu "icprog" maar het wil niet lukken zoals gewoonlijk. programmer: phoenix en smartmouse 3.5 en 6mhz. en een paarse amtel funkaart2 en icprog dit is bijna het enigste bruikbare programma voor de phoenix. heb er iemand een oplossing voor me ?????

Geplaatst:

Gaat niet met een Phoenix/Smartmouse. Daarvoor heb je een programmer nodig die de atmel mode ondersteunt. Een fun programmer of een multi-programmer zoals de vp20, mastera etc.

Geplaatst:

Kun je niet bij iemand de flash-file op de kaart laten zetten ? Als die er eenmaal op staat , kun je zelf met de Phoenix er steeds een nieuwe Eeprom-file in zetten .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Nou bedankt voor de snelle en simpele antwoorden het was dus wat ik al vermoede maar niet zeker wist na 2 avonden lezen en stoeien, nu ga ik maar weer wat geld in me hobby steken, en door iemand laten doen is meer werk en duurt langer dan een programmer erbij kopen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.