Gast Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Is het mogenlijk om een DVD met harddisk aan je ontvanger te hangen? Kan je deze dan bedienen via je ontvanger? Hartelijk dank.
winwiz Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Natuurlijk kun je hem aansluiten, de ontvanger heeft immers 2 scart pluggen. Je moet wel de afstandsbediening van de recorder zelf gebruiken om hem te bedienen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Ik kan dus dan niet tijdens mijn afwezigheid een programma opnemen? Of terwijl ik kijk naar een programma een ander programma opnemen? Dus een opdracht gegeven in mijn ontvanger wordt niet gelinkt naar mijn DVDspeler? Is het dan mogenlijk om een externe harddisk aan mijn ontvanger te hangen waarbij dit wel mogenlijk is?
grunnsat Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Citaat: Ik kan dus dan niet tijdens mijn afwezigheid een programma opnemen? Jawel, van te voren de ontvanger op de juiste zender instellen en aan laten staan, en dan de timer van je recorder instellen. Citaat: Of terwijl ik kijk naar een programma een ander programma opnemen? Neen, kan alleen met een PVR ontvanger. Citaat: Dus een opdracht gegeven in mijn ontvanger wordt niet gelinkt naar mijn DVDspeler? Normaal gesproken niet (behalve misschien als beide van hetzelfde merk zijn). Citaat: Is het dan mogenlijk om een externe harddisk aan mijn ontvanger te hangen waarbij dit wel mogenlijk is? Zeer onwaarchijnlijk. Bij sommige ontvangers kun je naderhand een hard disk inbouwen en er zo een PVR van maken. Als je ontvanger dan ook nog twee tuners heeft kun je wel het ene programma opnemen terwijl je naar het andere kijkt.
Gast Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Heel hartelijk bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik snap het nu helemaal. Bedankt.
Beobuddy Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb een HDRW720 van Philips. Deze heeft een STB controller in zich. Deze recorder (DVD+HD) kan middels een losse ir-zender een aantal verschillende merken ontvangers aan/uit zetten. Dus je programmeert de recorder, deze springt aan, en stuurt een signaal naar de ontvanger, waarna deze aan springt. Als je de gebruiksaanwijzing van deze recorder download, dan staat daar, dacht ik, de lijst met verschillende ondersteunde ontvangers in. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen