Joecks Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Hallo, Als ik mijn aston 1.07 wil updaten (op een humax 5400) volgens de volgende manier Available on Satellite Astra - 12.603 - Horizontal - 22.000 - 5/6 Channel : STB COMAG or ASTON DOWNLOAD en ik zet de berichtlimiet op "geen limiet" dan herinitialiseerd mijn humax continue de aston cam opnieuw en vervolgens dus geen update. is er nog een andere manier om te updaten ? Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Joecks Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Geplaatst: 5 april 2006 Ik heb geklakt maar geen antwoord op mijn vraag gevonden... Mijn probleem is (was, heb nu een Dreambox 7025 gekocht en heb de Aston Cam daarin niet nodig..)) dat er een melding op het scherm kwam dat de aston cam geupdated zal worden en dat de cam geherinitialiseerd zou worden. Dit gebeurde inderdaad dat herinitialiseren maar het proces blijft zich continue herhalen. Ik denk zelf dat het probleem bij mijn Humax ligt maar ik zal vandeweek even op een Topfield proberen en kijken wat er dan gebeurd en zal mijn bevindingen dan in deze thread vermelden. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen