Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Zonder SetTopBox-pakket "abonnement" heb je nog wel beeld op Ned1, 2 en 3. Je kaart moet dus gewoon blijven werken. Als je later dan aan een abo wil moet dus zo kunnen lijkt me...
gamgra Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 @ Juniorsat, Indien je het huidige pakket wenst te beeindigen, lijkt mij wijs om tijdig een briefje richting Canaldigitaal te versturen, met de melding dat je het huidige Pakket wenst om te zetten naar het (GRATIS) Free To Air pakket = Ned.1.2.3 Indien je niets doet en ook niet betaalt bestaat de kans dat je een betalings achterstand krijgt waarna je kaart uitgeschakeld wordt, om later weer gebruik te kunnen maken van je kaartje moet je mogelijk alsnog je achterstand betalen en misschien zelfs activerings kosten. CanalDigitaal kan jou eventueel verplichten om je Gratis Free To Air pakket jaarlijks, via een inschrijvings formulier te verlengen. Wij kunnen met z'n allen de martelaar gaan uithangen, maar dat lost weinig op. gamgra
satfrik Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 zo denk ik erook over Sunny Sat!!!!!!!!!!!! dat komt misschien omdat ik ook van oostvlaanderen ben hahaha mvgr...... Andre
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 beste mede-satters, om nu nog meer verwarring te zaaien (of ik heb het gewoon niet door, kan natuurlijk ook). Ik kreeg afgelopen week een brief van Canal Digitaal, waarin ze melding maakte van een wijziging dienstverlening. Ik zou zonder maandelijkse kosten naar het zenderaanbod van CD hebben gekeken (dit kan kloppen, daar ik sinds februari 2005 een kaart heb aangeschaft). Dit kan dus per 1 mei 2006 niet meer. Om toch te kunnen blijven genieten van dit zenderaanbod, vragen zij nu een jaarlijkse bijdrage van € 29,95. Waarmee ik mij dus abonneer op het Set Top Box-pakket. E.e.a. kon online geregeld worden. Zo gezegd en zo gedaan, en een bevestiging dat de jaarlijkse kosten inderdaad € 29,95 zullen zijn. Tevens de bevestiging per mail ontvangen. Geen woord over een tarief van € 39,95! Ik heb maar aangegeven dat ik per accept giro wens te betalen en ga er dus maar vanuit dat het bedrag hierop gewoon die € 29,95 zal bedragen, anders ben ik verkeerd voorgelicht door hun eigen schrijven en handelingen. T.B.C. (to be continued)
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Het is nog geen 1 mei, dus als je nú een abonnement afsluit kijk je nog een jaar voor het oude bedrag.
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Zo'n vermoeden had ik dus eigenlijk ook wel een beetje...
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Maar dat stond eigenlijk ook al in de advertentie waarmee dit topic gestart is, he?
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Citaat: Van de site van Canaldigitaal: Prijswijziging Set Top Box-pakket CanalDigitaal is continu bezig de service en het zenderaanbod beter af te stemmen op uw wensen. Ook in de toekomst willen we er alles aan blijven doen om onze service en het zenderaanbod te optimaliseren. Met ingang van 1 mei wordt de prijs van het Set Top Box-pakket verhoogd. Toch blijft CanalDigitaal de voordeligste aanbieder van digitale televisie. De kosten voor het Set Top Box-pakket zullen per 1 mei € 39,95 per jaar bedragen. Omgerekend komt dat neer op een verhoging van € 0,83 per maand. Heeft u al een abonnement op het Set Top Box-pakket dan geldt dit tarief vanaf de datum dat het contract verlengd wordt. Er verandert echter niets voor u als u een abonnement heeft op het Basis-pakket of een ander pakket waar het Set Top Box-pakket bij inbegrepen is. Uw huidige tarief blijft dan ongewijzigd. Uit recent klanttevredenheidsonderzoek (November 2005) blijkt dat meer dan 90% van onze klanten ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’ is met hun keuze voor satelliettelevisie. Het afgelopen jaar hebben we dan ook niet stilgezeten en zijn er verschillende zenders aan het aanbod toegevoegd. Zo is het Basis-pakket uitgebreid met verschillende MTV zenders en zijn zenders als Extreme Sports, Reality TV, Club, Trace TV en de 2 VRT zenders één en Ketnet/Canvas aan het Familie-pakket toegevoegd. Maar ik had nog nergens een abonnement op, namelijk niks aan laten kruisen...
Miauw Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Is er een e-mail van Annaal Digitaal bekend? Misschien maar eens een klachten actie beginnen. Of een Spam actie. In het uiterste geval drijgen met overstappen naar digitale TV via de ether. Ik heb besloten "tijdelijk" digitaal via de ether en niet via de schotel te kijken. Als ze bij Annaal Digitaal eens uitgerommeld zijn kijk ik wel verder. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
pippen2 Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Digitale TV via de ether kost meer dan die 40 euro per jaar voor de schotel, dus ik zie eerlijk gezegd niet echt in waarom je dat zou doen.
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Citaat: In het uiterste geval drijgen (sic.) met overstappen naar digitale TV via de ether. Waarom dreigen? Iedereen is vrij om te kiezen voor eventuele alternatieven, en bij CanalDigitaal weten ze heus wel dat ze niet de enige aanbieder zijn van tv. CanalDigitaal kan niet eindeloos en de goedkoopste zijn, en het beste aanbod hebben. Mensen die voor een koopje willen kijken kiezen in de toekomst voor DVB-T; mensen die kwaliteit en een breed aanbod willen, kiezen voor CanalDigitaal. Ik denk dat CanalDigitaal momenteel van de kabel meer te vrezen heeft, want daar timmert men aardig aan de weg met allerhande extra's en decoders in bruikleen.
Miauw Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 In mijn geval is het een "tijdelijke" oplossing. Ik betaal 150 dagen niets, ik betaal voor de ontvanger niets, er voor de rest van het jaar € 7,95. Dat is 75% goedkoper dan via de kabel die ronduit bagger is, ineens kijk ik weer in kleur. In die tussentijd hoop ik dat de Dreambox 6000 al uit is gekomen. Tevens zit ik te kijken naar een andere aanbieding waarbij de canaalkaart en de originele cam los in de ontvanger zitten. Ik moet kijken hoe ik het één en ander in mijn flat ga aanleggen. Ik woon beganegrond, maar mag niet door de kunstofpui boren. Ik wil eerst diverse kabels door de kruipruimte naar buiten brengen voor ik mogelijk via de schotel ga kijken. Als het dan zo ver is, dan hoop ik in december met een tijdelijke ontvanger te kijken, maar als ze zo blijven klieren bij canal digitaal dan weet ik niet of ik over ga stappen. Er hangt iets duurs in de lucht dat alsmaar duurder begint te worden. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Johan45 Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Citaat: Is er een e-mail van Annaal Digitaal bekend? Misschien maar eens een klachten actie beginnen. Of een Spam actie. In het uiterste geval drijgen met overstappen naar digitale TV via de ether. Ik heb besloten "tijdelijk" digitaal via de ether en niet via de schotel te kijken. Als ze bij Annaal Digitaal eens uitgerommeld zijn kijk ik wel verder. Via onderstaande link vind je de door jou gevraagde gegevens.http://www.lyngsat-address.com/cc/Canal-Digitaal-NL.html Vult u rustig aan !!!
Miauw Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 tnx Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Miauw Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 webmaster@canaldigitaal.nl Is de enige die werkt. info@canaldigitaal.nl pr@canalplus.nl Werken niet. Ik heb al een mailtje gestuurd. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen