Gast Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Heb pas een sab elplorer cisc gekregen. S/W 0b80v1060 H/W S500c 15/11/2005 Wie kan mij iets vertellen over een software update en het eventuele voor en nadeel van
Eilandcor Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Op de site van www.sabsatellite.nl vind je de jongste software updates. Met de laatste update van 16-2-2006 ben je in ieder geval van de problemen af die je misschien wel zult hebben met een, ketner/canvas en mezzo". Hierbij ga ik uiteraard uit van de onderstelling dat je de correcte CD kaart e.d. in je bezit hebt. Wat moet ik er verder van vertellen. Deze software werkt bij mij gewoon heel goed. Alleen jammer dat de oude gebruiksaanwijzing zo slordig in elkaar zit. Succes Eilandcor Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
Gast Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Ik zag op http://www.dvbstand.com ook wat staan weet iemand het verschil. Of is het een oudere versie
Gast Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Die versie is gebaseerd op de vorige firmware, maar heeft wel Taquila open. Het nadeel is dat je de Belgische zenders niet meer kan zien zodra CDS over een paar maanden irdeto daar weer afhaalt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen