Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal ik heb deze satellite kaartje pinnacle pctv 400i net gekocht hij draait heel goed. trouwens ontvang ik gewoon hotbird. heeft iemaand ervaring over deze kaartje of weet iemaak welk mogelijkhieden ben ik met deze in hotbird.

of kan ik met deze pc kaartje fun hebben zoals een humax 5400 ????

bedankt

red eyes

Geplaatst:

Met welk DVB programma kijk je met deze kaart ?

Met de bijgeleverde software zijn meestal alleen FTA zenders te bekijken.

Met DVB programma's zoals progDVB, MyTheatre, AltDVB, DVBdream enz heb je de mogelijkheid om via plugins softcams als S2EMU en Vplug te gebruiken waardoor de mogelijkheden uitgebreid worden. Als je een Canaal Digitaal of andere smartcard wilt gaan gebruiken kun je deze met een Phoenix compatebel kaart programmer zoals de Mastera's of de Infinity Phoenix USB en de plugin PoorMansCam gebruiken. Hiermee kun je dus de Ned. zenders erbij krijgen.

Je bent voor het CAM gebeuren dus afhankelijk van de mogelijkheden van de PoorMansCam plugin, maar verder is het praktisch net zo leuk als met de Humax denk ik. Zoek en lees maar eens wat rond over deze zaken, maar denk wel om de boardregels.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen