Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Aangezien er nog geen apart forum is voor IP TV stel ik m'n vraag hier maar. Weet iemand welke ontvanger KPN in gedachten heeft voor de IP TV diensten die ze gaan aanbieden binnenkort? Ik ben op zoek naar de specificaties. Draadloos mogelijk etc.? Ben benieuwd of iemand dit al weet.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Dit is het enige dat ik tot nu toe kan vinden. Een post van iemand op een andere site. Hoe hij aan de info komt en of die klopt weet ik niet:

Citaat:
Er zijn verschillende set-top boxjes die momenteel getest worden bij KPN, zowel door het ontwikkel/test team als door mensen thuis. Een aantal zijn bedraad, maar er zijn ook draadloze varianten die getest worden. Die lopen via het 802.11g protocol. Als ik het goed heb is verbindingssnelheid van 12 mbps voldoende voor goed beeld.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Ik weet van KPN dat ze gekozen hebben voor een mediabox van Siemens. Deze box kan zowel bedraad als draadloos.

Binnenkort moeten de eerste exemplaren uitgerold gaan worden.

Geplaatst:

Heb je een type- of modelnaam? Ik kan er niks over vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen