Gast Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Hoi, Na verhuizing en het weer aansluiten van mijn DSx7072 heb ik alleen nog maar zwart wit beeld. Zelfs het menu is zwart wit. De ontvangst is 4.5. De kaart is geupdate. En ik zie alleen maar sommige free to air zenders. Heeft mijn ontvanger het begeven? Wie weet raad? Mvg, Satdata
jakob2002 Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 kijk even in menu -- 4 -- 2 of je instelling wel goed zijn. heb je hem wel in de bovenste scart ? vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
Gast Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Het menu staat wel goed en ik heb de bovenste scart Ik zie nu net dat hij nu ook enkele c+ zender laat zien maar alleen maar zwart wit net als het menu die normaal oranje hoort te zijn.
Johan45 Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Controleer even of de scartkabel wel goed in de TV en de decoder zit. Als ie maar en klein beetje scheef zit kan je dit probleem al krijgen. Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Andere scartkabel geprobeerd helpt niet. Beeld schok zo ook af en dan. Kan het de lnb zijn?
Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Het was toch de scart aansluiting. Ik heb nu wel kleuren ,ook in het menu. Maar ik heb nog steeds niet alle zenders b.v. ned 1 2 3 niet en rtl 4 5 wel maar sbs 6 weer niet.
Johan45 Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Ìk denk dat je schotel toch niet optimaal is uitgericht. Ik ga er overigens vanuit dat je decoder nog de originele firmware heeft. Zo niet zou je eens een Pid scan moeten doen op de zenders die niet werken. Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Probleem is verholpen. Andere lnb er aan gehangen. Nu heb ik weer alle zender. Ik denk dat de lnb met de verhuizing een klap heeft gehad o.i.d. Afijn het werkt allemaal weer. Nu alleen de kabel ff wegwerken nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen