Poetsdoekje Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Hallo Ik heb een computer onder handen die sedert enige tijd geen geluid meer geeft via Windows Mediaplayer Andere geluiden werken wel via andere programma's, dus de geluidskaart is wel goed Als ik dus een bepaalde MP3 open, geeft ie geen geluid. Nu heb ik effe om uit te proberen, Winamp gedownload en daar werkt dezelfde MP3 wel goed. Dus waarom niet in de Mediaplayer en wel in Winamp groetjes van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
MBa Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 hi poetsie, hieronder tref je een afbeelding aan waarin 2 rode circels staan kijk of de pictogrammen in deze circels staan zoals in de afbeelding dat is even iets simpels wat ik op dit tijstip kan verzinnen Groetjes, Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Poetsdoekje Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Geplaatst: 2 april 2006 Bedankt MBa, Wat een simpele oplossing, maar je moet er maar op komen. Zoals je aangaf was bij het linker knopje per ongeluk op dempen geklikt, even weer klikken en hij doet het weer Dat ik daar zelf niet aan gedacht hebt, maar zoals je weet zijn sommige oplossingen zo simpel dat je daar nou juist niet aan denkt Nogmaals bedankt Poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen