Gast Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Bericht van newbier, Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; Media Center PC 3.1; InfoPath.1) 217.166.165.81 deze persoon heeft aangegeven een vraag of opmerking te hebben. Dit is de beschrijving die hij heeft gegeven: ============== Beschrijving van de vraag of opmerking ============== Hoi, Sat4all is gehackt kijk op de site!!!!!! Wat een teringstreek Groeten Newbier _____________________________________________________________________________ Bericht van Harry_Nak, Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040804 Netscape/7.2 (ax) 81.70.74.150 deze persoon heeft aangegeven een vraag of opmerking te hebben. Dit is de beschrijving die hij heeft gegeven: ============== Beschrijving van de vraag of opmerking ============== Beste moderator/admin, waarschijnlijk ben je al ingelicht over het feit dat het forum \'gehackt\' is, maar goed beter te vaak gemeld dan laat. Sterkte met het werk dat gedaan moet worden om de website weer \'up and running\' te krijgen, veertien dagen geleden heb ik een vergelijkbaar probleem gehad met mijn forum, dus ik weet hoeveel werk het is om alles weer normaal te krijgen. _____________________________________________________________________________ tHiS sITe wAs haCkEd bY UMPIRE bovenstaande tekst staat op elke treat. mvg, RUUD ______________________________________________________________________________ Bericht van willem, Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322) 85.144.204.139 deze persoon heeft aangegeven een vraag of opmerking te hebben. Dit is de beschrijving die hij heeft gegeven: ============== Beschrijving van de vraag of opmerking ============== Het lijkt erop dat er een grappenmaker bezig is geweest om de site naar zijn smaak bij te werken. Ik hoop dat jullie de etter te pakken krijgen en het forum weer snel online krijgen. mvg, Willem _____________________________________________________________________________
Gast Geplaatst: 1 april 2006 Geplaatst: 1 april 2006 Verder praten over 1 april kan op http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1121909
Aanbevolen berichten