Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Hoewel ik tot op heden met redelijk veel plezier alleen van het settopboxpakket van CD gebruik maak vraag ik mij nu af welke extra kanalen ik voor de Astra1, Astra2 en Hotbird zou kunnen bestellen. Waar zou ik een overzicht van de mogelijkheden kunnen vinden? NU benut ik deze drie satellieten nl. maar summier: astr1 = ned. astra2 = bbc en hotbird = italie.
Gerdy Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Dit ligt wat gevoelig. Normaliter kan je geen abonnementen uit een ander land afsluiten. Vragen welke je "kan bestellen" zijn voor jou alleen deze in jouw land. En vragen welke en hoeveel betaalpakketten er op deze satellieten aangeboden worden kun je net zo goed terugvinden bij een lyngsat bvb.. Gerdy
Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 @ChrisNL: In de praktijk komt het erop neer dat je dealer iets voor je moet 'regelen'. Sommige dealers willen daarin verder gaan dan andere.
Gerdy Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Hier zie je ze dus allemaal per satelliet! Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen