Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb een oude magic module met daarop UCAS 3.0. Werkt zeer goed met CD Seca kaart. Updates komen goed binnen, goed zapsnelheid en geen crashes. LionKing
Tech Geplaatst: 18 april 2006 Geplaatst: 18 april 2006 Citaat: Ik heb een CD versie in combinatie met een aston-dual 2.14 . Zelf ben ik niet zo tevreden over deze combinatie omdat het beeld nogal eens wegvalt met het zappen. Meerdere programma's opnemen en kijken tegelijkertijd werkt prima. en de features en prestaties van de arion zijn verder prima in orde. De CD versie is niet de fijnste versie die er is, ikzelf heb die versie er 1 dag opgehad en was er niet over te spreken en heb de laatste 9300PVR versie er weer opgezet. Hardwarematig zit er geen verschil tussen de "gewone 9300" en de CD versie, alleen de firmware is anders. Pli Core Member
chill Geplaatst: 18 april 2006 Geplaatst: 18 april 2006 Ik heb uit andere berichten juist begrepen dat de firmware tussen de PVR en PVR-CD versie niet uitwisselbaar is . Heeft iemand ervaring met het plaatsen van de standaard firmware op de CD-versie? Ook ben ik erg benieuwd of de EPG dan nog naar behoren werkt. DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"
cornea Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Je kan de firmware wel overschrijven maar de bootloader lukte me niet. Dus of het verstandig is om te doen. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Volgens importeur van de Arion9300PVR is de CD-versie geblokkeerd om firmware over te schrijven en de bootloader te gebruiken om deenderlijst zelf in te regelen.
G. de Keijzer Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Hoe zit het overigens met de EPG? CD zou MediaHighway gebruiken wat in zou houden dat alleen huidige programma's en 1 dag later worden uitgezonden. Maar als je nu iets van veel later wilt hebben? Gr. Gerwin GSM..... Geen Snoer Meer...
Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Dan kan je die noet via de EPG programeren, maar echt handmatig.
G. de Keijzer Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Begrijpelijk. Maar wat is maximale tijd vooruit dat je van de EPG gebruik kan maken? Week? Dagen? Gr. Gerwin GSM..... Geen Snoer Meer...
Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Zover ik weet is het een geluk als je meer dan 2 dagen vooruit kan programeren. Ik heb het wel af en toe gehad, maar meestal is het tot 2 dagen.
G. de Keijzer Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Wellicht een Arion gebruiker die hier meer over kan vertellen? Of is dit een specifiek CD 'probleem' ? Gr. Gerwin GSM..... Geen Snoer Meer...
Gast Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Laat ik het zo zeggen dat de importeur meer ziet in de CD versie van de Arion dan in de neutrale versie omdat CD beloofd heeft dat o.a. de EPG veel beter werkt en gebruiksvriendelijke is (ja ja dat zal dan wel moeten ze de handleiding eens goed aanpassen) en dat er gegarandeerd iedere maand een update komt als er na klachten bij CD dat bekend is......aldus de importeur
G. de Keijzer Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Dus de EPG van de CD-versie zou beter moeten werken (lees: langer, verder weg)? Wat een kolder. Of moeten we massaal CD gaan bestoken met klachten, zodat mensen met een neutrale ontvanger ook gewoon van hun receiver gebruik kunnen maken. Ze (we) betalen immers hetzelfde geld als mensen met een CD-ontvanger. Gr. Gerwin GSM..... Geen Snoer Meer...
Gast Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Dat is niet helemaal waar. Voor je abonnement betaal je evenveel, maar de 'kale' Arion is een paar tientjes goedkoper dan de 'CD'-versie.
G. de Keijzer Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Ja ok.. je praat over 20 euro ofzo. Maar goed. Neemt niet weg dat je hetzelfde abbonement hebt. Maar dan nog steeds de vraag of ik dan voor de EPG (toch handig zo'n tv-gids) een speciale versie van de Arion moet nemen of moeten we het doen met 2 dagen gids. Gr. Gerwin GSM..... Geen Snoer Meer...
Gorefest Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 Beide ontvangers hebben precies dezelfde EPG, de Arion zonder CD ondersteund ook MediaHighway EPG. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen