Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Heb het volgende bericht gevonden is niet in het Nederlands maar misschien heeft iemand de files al getest. Bron
Gerdy Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 "Algierskie piractwo Viaccess PC2.5" Als ik dat lees op die site dan doet "Algierskie" mij denken aan "Algerije" en dat voorspeld niets goeds! Ik ben niet vies om geld uit te geven voor een (dure) veelbelovende kaart en dat louter uit nieuwsgierigheid. Zo ook anderhalf jaar terug toen (in Algerije) witte kaarten verkocht werden die C+ frankrijk volledig openzetten. 200€, en bij de eerstvolgende kaartwissel was het gedaan! Waren gewoon copiëen van een originele. Zelfs de franse Télé Satellite wijdde er een artikel aan op het moment dat "ze" nog werkte met een foto van een lange rij wachtenden om er eentje te kopen... Vrees dat het weer van dat is! Gerdy
Hoeba Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Zit allang in de dagelijkse updates, van MR Mrev en MRB, oud nieuws dus! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Nee, dat zijn de dagelijkse AES updates van tpscrypt, een aangepaste 2.3 versie. V2.5 is een heel andere variant en is geen oud nieuws.
dolphs Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 zou wel aardig zijn als er een klein doorbraakje is met VI2.5 (2.6 nog beter) ivm o.a. Max TV. Het is zo vervelend als je van goede wil bent en legaal wil kijken, maar dat men je gewoonweg bellemerd omdat je in het buitenland woont. Geldt voor NL en net zo voor RO .bah. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gerdy Geplaatst: 23 mei 2006 Geplaatst: 23 mei 2006 Gezien dit draadje oud (en onjuist) nieuws was gaat het beter op slot. Viaccess 2.5 is dus zéker niet gekraakt! Gerdy
Aanbevolen berichten