Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Ik mprobeer de Blueline infobox tap op mijn topfield 5010 masterpiece te krijgen. Echter als ik Altair opstart zie ik alleen de index van mijn computer. Tevens als ik mijn usb kabel in mijn PC klik krijg ik de melding dat het aangesloten aparaat niet herkend wordt. Kan iemand mij helpen ???. Ik ben nog een leek op dit gebied. Alvast bedankt voor de reactie.
Sigma Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 welkom op het board als het goed is zegt je PC dat hij nieuwe hardware gevonden heeft dan moet je dus je PC even laten zoeken naar de driver die hij daar voor nodig heeft deze staat in de map waar ook Altair staat als hij de driver gevonden heeft dan moet het werken Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Alvast bedankt voor je reactie, Ik heb hem laten zoeken in de map waar altair staat. Echter hij vindt daar geen geschikte driver. Ik heb altair gedownload en uitgepakt, voor de rest heb ik er niets mee gedaan. Moet ik misschien nog wat anders ondernemen???. Daan
Sigma Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 sluit je topfield even op een andere usb aansluiting aan en laat je PC dan even opnieuw zoeken heb Altair even in de bij lage gezet je heb toch niet een PC die op 64 bit werkt want dan houd het op,dan doet altair het niet omdat deze op 32 bit werkt Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Het werkt nog steeds niet. Moet ik nog iets met altair doen nadat hij is uigepakt??. Ik werk niet op 64 bits. Dus inprincipe zou het moeten werken. Ik heb wel iets gelezen over een windows usb patch, echer ik heb geen idee waar ik deze kan vinden.