Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
zo de fc 5 is uit maar als ik het zo bekijk is die niet stabiel etc hier de link om het binnen te halen ook de DVD.iso url=ftp://ftp.cica.es/fedora/linux/core/5/i386//iso/]hier te halen[/url] heb die er zelf nog niet op

Heb even snel de review gelezen op tweakers en de link gevolgd naar een externe review de issues hebben volgens de artikelen betrekking op de grafische omgeving of zijn er nog andere stabiliteit problemen bekend? Niet dat ik direct het ga installeren draai een semi productie omgeving wacht eerst wel even de eerste updates rustig af.
Geplaatst:

ben even aan he twachten op men niewe hdd zo dra ik die heb wil ik die fc5 op dualboot met men fc 4 draaien dan weet ik meer

maar voorlopig blijf ik door dwarelen met het oude vertrouwde fc4

en al ik het zo bekijk gaat de fedoracore ook de KDE er uit gooin en aleen de gnome gebruiken en ben niet zo een fan van gnome

hoe ik er bij kom ... op board van fedora gelezen

en ook een rede warom ik niet meteen over ga naar de fc 5 is dat ik nu ijndelijk men pc heb draain hoe ik het echt wil

met k9copy etc k9copy = soortgelijke dvdshrink voor windows en het werkt naar mijn behoren GOED

en er is ook een dvdrip versie voor de linux

heb nogal veel moeite gehad om het alemaal zo te krijgen hoe het nu is

duss nu nog op zoek naar een linux versie of soortgelijke ghost voor linux om een full backup te kunnen maken als ik eens wat aan de hand zou hebben

Geplaatst:

Tja, het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je doet, maar de dingen die ik veelvuldig gebruik (en die vroeger<FC1 puzzelwerk opleverden) werken probleemloos sinds FC5T2 (T1 nooit geprobeerd). KDE zit er (nog) gewoon op. Ik moest wel veel KDE zaken zelf met yum toevoegen. Moet zeggen dat Gnome ook steeds meer kan. NVIDIA drivers zijn te installeren met gepatchte versie. Zou het gewoon uitproberen, en als het werkt lekker laten staan. Ik vind het allemaal weer net iets mooier/sneller en vollediger dan voorheen.

Suc6

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ook mijn ervaring, FC5 is iets stricter. Dat wil zeggen, er compiled minder omdat fouten in code strenger worden afgestraft. Stabiliteit is naar mijn weten net zo goed als in FC4, en de nieuwe AIGLX is heel leuk om mee te spelen voor niet-nVidia-kaarthouders.

Geplaatst:

laat nog maar even liggen hij loopt niet lekker

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Als je voor stabiliteit op zoek bent in de grote groep van redhat derivaten...moet je CentOS eens uitproberen.

Het is een rebuild v/d originele RedHat enterprice linux, welliswaar zonder Red Hat logo's maar met een support om U tegen te zeggen.

http://www.centos.org

Geplaatst:

hey mannen

heb toch geprobeerd en nu zat men hele pc vast

duss heb ik moetten formateren en krijg nu men k9copy niet meer geinstaleerd

kan iemand ff helpen er mee ??

zal er maar een nieuwe toppic va maken anders

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen