Gast Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 Wie heeft een Gold Programer ?<P>wat zijn de ervaringen ?<P>mvg SatGoofy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juli 2000 Geplaatst: 6 juli 2000 Ik. Werkt perfekt! Het enige nadeel dat ik vindt, is dat je de pickaarten niet rechtstreeks kun programeren (zoals met ludipipo + phoenix). Dus de pic en eeprom moeten er uit.<P>Maar in ieder geval, "i am one happy user"<P>greetings<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juli 2000 Geplaatst: 6 juli 2000 <BR>hoi BigAntony,<P>Wel ik heb een Gold programer en een goldcard,pic smd card en een ic piccard 1.1 kaartje.<BR>bij allemaal kan ik zonder probleem proggen,<BR>uiteraard met eerst een boot in de f84 te proggen.<BR>werkt perfect.<P>in ieder geval beter dan mijn JDM met icprog<BR>steeds problemen bij verify.<BR>Nu dat gebruik ik niet meer.<P>mvg SatGoofy<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juli 2000 Geplaatst: 6 juli 2000 bij mij werkt de jdm perfect je moet alleen de 2416 van de kaart halen de 16f84 kan je gewoon op de kaart laten zitten.<BR>ik gebruik picprog24c13 dit is wel een dos programma maar werkt perfect<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juli 2000 Geplaatst: 6 juli 2000 Wel ik had toch problemen met ic prog 9d<BR>regelmatig errors bij verify.<BR>allee is nu defenitief opgelost met de gold programer, deze werkt uit de kunst, gedaan met ic's uithalen of meerdere programers en soft te gebruiken, echt een aanrader hoor.<P>mvg SatGoofy<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten