Gast Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Ik ben nog geen stap verder met die ontvanger en die smartwi om beeld te krijgen?? ik lees over een nieuwe kaart v6 het probleem zal oplossen,maar hoe kom ik daar aan. en is dit de oplossing wel heeft iemand het al getest ,laat het dan even weten a.u.b.of moet ik wat ik de ontvanger veranderen.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Ik heb drie comwell's mc 35 perfect draaien met de smart-wi . In de ontvangers zit wel de firmware in van 29-08-2005
nolletje Geplaatst: 17 april 2006 Geplaatst: 17 april 2006 ..wat is in vredesnaam een SMART-WI???????????????
alx Geplaatst: 17 april 2006 Geplaatst: 17 april 2006 Een basisapparaat waarin je de abonnementskaart doet. Deze vermeerderd het weer naar kaartontvangers in de CAM van de ontvangers. Draadloos. Tot 7 ontvangers kun je ermee bedienen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
joker55 Geplaatst: 20 april 2006 Geplaatst: 20 april 2006 voor meer info over smart-wi, zie hier HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Gast Geplaatst: 29 april 2006 Geplaatst: 29 april 2006 hallo ik lees dat jij ook comwell 35 hb met smartwi ik heb er twee draaien maar ik kan geen van twee uitzetten is dat bij jou ook zo of doe ik wat niet goed alvast bedankt voor je antwoord
Gast Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 wat ik bedoel met uitzetten is met de aftandbediening op stand bij zetten en dat kan niet dan is de print alles kwijt en doet hij niets meer dan moet ik deze op nieuw programmeren en daar baal ik van
Gast Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 nou dan doet die meer als bij mijn,want die geeft helemaal geen beeld. nu wordt er gesproken over een nieuwe kaart de versie 6 kaart,maar of daar de problemen mee over zijn weet ik niet want ik heb deze kaart nog niet wordt aan gewerkt. ik zal die kaart daar zeker op testen ,want ook dat probleem schiet niet echt op!!!!!!!!!
Gast Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 ik krijg net een berichtje dat ik 70 euro moet betalen voor 2 versie 6 kaarten,maar ik vind dit een hoog bedrag voor 2 kaarten of niet. het probleem is dan doen ze het dan op die comwell 35 of niet?? ik vind het wel een risico,want als het niet werkt wat dan,geld weer weg. zijn er misschien mensen met de zelfde berichten waar dit wel werkt,dan hoor ik het graag.
Gast Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 Zo duur is dat niet hoor, ik moest voor een extra v3 kaartje ook 39 euro betalen, ik heb toen bestoten om te wachten op de v6 versie. Je mag ze van mij kopen, werkt het niet neem ik 1 kaartje van je over, dan kan ik hem testen in de Pioneer DBR-S100NL2. Grts, euromuis
planetbitworld Geplaatst: 4 mei 2006 Geplaatst: 4 mei 2006 Citaat: ik krijg net een berichtje dat ik 70 euro moet betalen voor 2 versie 6 kaarten,maar ik vind dit een hoog bedrag voor 2 kaarten of niet. het probleem is dan doen ze het dan op die comwell 35 of niet?? ik vind het wel een risico,want als het niet werkt wat dan,geld weer weg. zijn er misschien mensen met de zelfde berichten waar dit wel werkt,dan hoor ik het graag. Geen risico werkt 100% op de comwell ontvangers. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast Geplaatst: 4 mei 2006 Geplaatst: 4 mei 2006 er zijn dus meer ontvangers die het niet doen met de kaart 3. waarom wordt er niet gewoon omgeruild naar de kaart 6 als het probleem bekend is. of moet er weer aan verdiend worden,ik heb bij aan koop er niemand over gehoord dat het niet zou werken!!! daar moest ik zelf dus achter komen,een beetje service lijkt mijn op zijn plaats toch!!!!!
planetbitworld Geplaatst: 5 mei 2006 Geplaatst: 5 mei 2006 De winkeliers hebben nog geen beschiking over versie 6 client kaarten. (Dit zal waarschijnlijk binnen +/- 14 dagen wel het geval zijn) Laat staan dat de meeste winkels weten wat het verschil is tussen v3 en v6 kaarten. En bovendien iets wat je niet hebt kun je ook niet omruilen. Voor wat de service van smartwi zelf betreft ben ik toch zeer tevreden. Vragen via de website worden bij mij snel beantwoord en ze denken zeker mee aan oplossingen. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast Geplaatst: 5 mei 2006 Geplaatst: 5 mei 2006 ik bedoel eigenlijk die winkels die het verkopen en weinig of geen kennis van zaken hebben en alleen maar wilen verkopen. en als je daan bel ze het ook niet weten ,dat is het probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen