Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Ik neem elke week het programma in the mix op dat iedere week op zaterdag tussen 23.00 uur en 00.00 uur bij radio Veronica te beluisteren is. Dit programma staat in het menu ingesteld als wekelijkse opname. Nu ben ik bezig de opgenomen opnames over te zetten van de Topfield naar mijn PC. Tot mijn verbazing zit er behoorlijk wat verschil in de bestandgrote van deze opnames... De meeste opnames zitten rond de 146.358KB. Maar er zitten er ook tussen van 428.922Kb en 2.045 MB??? Zijn dezelfde opnames van 1 uur en 10 minuten. Opvallend is dat dit verschil eigenlijk alleen voorkomt in de opnames van de laatste maanden. Opnames die begin 2005 zijn gemaakt waren iedere week exact 146.358KB groot, maar vanaf 05-11-2005, is het iedere week anders. Iemand enig idee hoe dit nu weer mogelijk is? (Nu weet ik niet meer wanneer de 13 september 2005 firmware uitgekomen is maar rond deze datum begint het probleem...)
Bigfoot Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 heb je ze allemaal omgezet ofzo? van wav naar MP3? op dezelfde manier?
Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Nee, zover ben ik nog niet eens! Het verschil zit in de opnames die op de HD van de Topfield staan... Ik verdenk de 13 sept 05 firmware ervan...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen