Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goed<BR>het probleem<BR>de nokia 9500 deed het perfect met de nog oude fta1.0 software, tot een paar dagen geleden, als een kanaal gekozen werd die vrij te ontvangen was, krijg wel een vol blokje--> maar geen beeld, dat ding gereset<BR>naar zijn oude instellingen, laten zoeken naar transponders wel volle blokje maar geen<BR>kanalen.<BR>toen dvb2000 erin garanie was toch al verlopen (ervaring mee met dvb2000 in ontvanger) en dan zoeken naar transponders vol blokje maar geen beeld, nou zoals je weet als je dvb2000 in doet doet ie zowieso een suk of 7 a 8 kanalen erin<BR>kanaal 1 rtl television gekozen komt ie weer vol blokje geen beeld, de tuner (uhf geval waar de coax inmoet) erafgehaald kijken of er breukjes waren--> niets, netje teruggesolderdeerd pootje voor pootje<BR>zoeken naar kanalen signaal is er vol blokje maar geen beeld.<BR>kan iemand mee verder helpen<P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Geplaatst:

ja dat zie ik staan,<BR>bij elke kanaal dat ik dus zap<BR>zie ik netjes staan om wat voor kanaal het gaat, en voll signaal<BR>heb ff de oude nokia software 1.0+ in gezet<BR>alles gereset en zoeken, hij ziet signaal, geeft het ook aan, maar slaat niets op<BR>weer dvb2000 erin, zelfde verhaal, toen ff met serialdownlad seting erin, 2000 kanalen of zoiets, en bij elke kanaal dat afgestemd is bijv. op astra geeft ie netjes een vol blokje.<P>maar ik geef het nog niet op ;-)<P>alle help is welkom ;-)<BR><P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Geplaatst:

En teletekst? werkt dat wel , heb je al een ander cam geprobeerd?<BR>Ik vind het anders maar een vreemd probleem , je mux is in elk geval goed,lijkt me,anders had je ook geen epg .<P>------------------<BR>edited by Tech smile.gif<P><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 21 July 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.