Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Geef het niet snel op maar nu snap ik het toch echt niet meer. Alles goed aangesloten Uitgericht op Astra-1 vollebak signaal en prima televisie. Op de motor brandt het groene ledje. Met de hand al laten draaien. Nu naar de software gegaan en motor aangevinkt. Usals aangevinkt. En de hele middag proberen te draaien maar de ontvanger stuurt de motor niet aan. Wat gaat er fout??????
Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Nog even een aanvulling die misschien belangrijk is. Ik krijg een scherm met de mededeling; Out of Range. Dus heb met de Usals wat geexperimenteerd en de begrenzing opgeheven. Voltage een keer hoger gezet. Wat kan een Humax dan nog meer?
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Weet het inmiddels. Bug in de software. Er komt een update derde week april Bedankt Basman
Ivanhoe Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 Meen je dat echt dat er hier een software bug is ? Ik heb gans de namiddag geprobeerd om voor mijn broer een diseqc 1.2 van Manhattan HH140ALU aan de praat te krijgen met zijn splinternieuwe Humax Pr-HD1000. Die had ik eerst gewoon aangesloten op een Diseqc met A voor Astra en B voor Hotbird zoals dit gedefinieerd was voor zijn Nokia 9200. In de antenne met 1.2 was geen beweging te krijgen zelfs voor geen klein stapje. Gelukkig kan ze wel bewogen worden met twee heel kleine knopjes op de body zelf en op die manier konden zowel Astra als Hotbird ingelezen worden. Schakelen van Astra naar Hotbird gaat natuurlijk niet tenzij via de kleine knopjes buiten op de diseqc positioner. Hoe dan ook, wat een toestel, die Humax ! Graag ontving ik meer details over de software update die gepland is. Beste groeten en dank bij voorbaat.
Gast Geplaatst: 12 april 2006 Geplaatst: 12 april 2006 Deze week komt de update via OTA. (satelliet) Het probleem zou dan opgelost zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen