Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 weet iemand mij te vertellen wel progie ik nodig heb voor de mutan 200 een program dat ik op pc zet en via pc de mutan kan bedienen zodat ik in de mappen van de mutan kan komen bij een dreambox heet dat program dcc zo moet er toch ook een program zijn voor de mutan 200 dank op voorhand ik hoor het wel
Satlook Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Ik ben niet bekent met een mutant/relook ontvanger. Maar volgens mij gaat dat gewoon met een Ftp programma. b.v Cuteftp of smart ftp of een andere er zijn er genoeg. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 ok dcc geeft hem ook aan dat netwerk ok is maar in de mappen van dcc komt niks tevoorschijn dan zal ik die andere eens bekijken iemand met nog info is altijd welkom
ppaap Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 met DCC root / relook en dan zie je de mappen ppaap
Gast Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 leechftp, filezilla... Maar ja de juiste user en watchwoord root relook. Dcc doet het zeker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen