Gast Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 Hallo, Ik heb een Philips ontvanger die verleden jaar gepatched is. Er staat in het menu: DSX 6071 versie Lexfiles_6071_Base1 release datum 9 april 2005 HDL Fix 4.41 Dynamit 6.33 MHW Multicam/PJotr Het probleem is dat ik geen Nederlandse zenders meer kan ontvangen na het opnieuw laten zoeken van de kanalen. Ik heb geprobeerd via canal digitaal, en ook op provider 1,2 en 3 manier. Op alles geen resultaat, wel staat in het menu dat de (officiele) kaart een geldigheidsduur heeft tot 31/5/06. Iemand enig idee?, wat doe ik fout? Uw hulp wordt zeer gewaardeerd! Yan
guykers Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 @ Yan Allereerst welkom op dit board. Jouw versie is er nog eentje met een zogenaamde talpa fix. Ik vermoed dat de emu jouw op een dwaalspoor brengt. Verwijder eens de sleuteltjes in de emu van 0c en 0d bij seca en provider 006a hierna is denk ik nog een pidscan benodigd. Indien Bovengenoemde termen jouw nog vreemd in de oren klinken, maak dan gebruik van de zoekfunctie, deze werkt zeer verhelderend. mochten er dan nog vragen zijn of niet lukken, dan horen wij dat wel. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen