Gast Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 Hoi dit is de nieuwe HUMAX PR-HD1000 ontvanger hdtv van Mijn. Mijn vraag is heb iemand die ook en zo ja krijgt hij die rotor aan de praat want hij draai zo wel niet links of rechts. Ik denk dat ik de instelingingen goed heb. Of is het een software fout ik kan allen in meneu disc1/2 kiesen of uscal. Verder niks ik kan hem ook niet uit zetten die twee. Dus als iemand mij er mee kan helpen graag. Mijn dank is groot. Groetjes aLLen.
guykers Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 in een ander topic van deze reciever wordt er idd melding gemaakt dat er problemen zijn met de moteraansturing zie hier nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Ik ben ook aan het klooien en het wil niet lukken. Ben met de motor naar de satboer gegaan en de motor is goed. Heb een tweede Humax PR-HD1000 erop gezet en ook niks. Morgen gaan we de boel nameten met een tv/radiomonteur. (vriend van mij) Ik ga eens zoeken op een duits forum en anders mailen met Humax. Ik had al zo,n vraag gesteld in een ander forum
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Weet het antwoord via privebericht van Basman (lid van ons forum) Er zit een bug in de software. Derde week april komt er een update van Humax Tjonge weer twee dagen voor niks op het dak gezeten. Leuke hobby!!!!!!!!!!!!!
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Hee bedankt jongens voor jullie hulp. Ik heb ook humax duitsland gemailt in het nederlands er over maar geen bericht terug gehad want ik kan niet duits schrijfen,dus ik wacht nog af of ik wat te horen krijg zo ja dan horen jullie van mij als jullie ook wat horen of er meer van te weten komen kunnen jullie me dan emailen aub op portugees@versatel.nl. Bedankt.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Mit der jetzigen Software kan der Humax keinen Motor ansteuern. Ist also bekannt. Van forum in Duitsland. Verschillende kwaaie duitsers hebben hun antwoord van Humax op het forum gezet. Maar ik snap niet dat ze op hun site niet een melding zetten met de strekking van. Eigenaars van de PR-HD1000 kunnen problemen ondervinden etc. etc. Binnenkort kunnen ze een update verwachten etc etc. Nu worden ze gebombardeerd met email en iedereen laat zich negatief uit over hun produkt. Dom dom dom
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Ich habe heute folgende Mail bekommen: Soeben wurde uns mitgeteilt, dass das Update für den Humax PR HD 1000 in KW 14 erscheinen wird. Die Jahrezahl wurde aber nicht genannt. Grüße aus Hamburg
paqbro Geplaatst: 9 april 2006 Geplaatst: 9 april 2006 Lip synchronisatie werkt niet op mijn pr-hd1000 (Ik gebruik de optische ingang op de versterker en heb ook op dolby digital uitzendingen gecontroleerd). Zijn er meer mensen die dit ook ondervonden hebben ? Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen