Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Hoi weet iemand raad ,ik kan geen links meer aankliken zouals [bijlage] en zo,ik gebruik wind:xp pro. duca
leo1949 Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Heb je een popupstopper geinstalleerd zoals bijvoorbeeld Stopzilla, want dit soort progjes kunnen dit doen. Zelfs de links in startpagina.nl doen het dan ook niet meer. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Start --> Uitvoeren. Vervolgens typt u Regsvr32 urlmon.dll en klik u op OK. Daarna opent u Internet Explorer en kiest u Extra --> Internet-opties. Op het tabblad Programmas klikt u op de knop Webinstellingen herstellen. Grote kans dat het probleem hierna is opgelost.
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 wat ik ook probeer het lukt gewoon niet jongens. duca
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 hoi , mischien vorig herstelpunt opzoeken wil dat niet de cd erin en windows laten herstellen....
Gast Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Doe nog eens regsvr32 met onderstaande dll Shdocvw.dll Msjava.dll Actxprxy.dll Oleaut32.dll Mshtml.dll Browseui.dl
Pionewbie Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Ik lees, hoor en zie dit probleem steeds vaker. Het wordt tijd dat Microsoft met een goede (=werkende)oplossing komt.
Gast Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Hoi,het is voorlopig opgelost met de links aankliken,heb nu allen weer last van popups want heb de popupsfilter,der uit gegooit. duca
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen