Fredo Geplaatst: 9 april 2006 Geplaatst: 9 april 2006 Citaat: Citaat: programmeerbare cams Nee hoor kam mn haar nog handmatig alleen mn tandeborstel is programmeerbaar.gr ik lees het alweer weer een die te lui is om een tandenborstel te bewegen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Bikkel Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Geplaatst: 10 april 2006 Hoi Bikkels, SORRY for it, Ik wilde jullie alleen maar waarschuwen met het bovengenoemde bericht. Ik ben er zelf ook van geschrokken. Ik heb wel om 00.30 uur een vriesbeeld gehad op mijn MVision 7000 deze was niet meer te booten. Nieuwe SW er in gepompt (2.80) en alles deed het weer. Ik weet niet of eht aan bovenstaand bericht heeft gelegen of dat het toeval was. Maar alles werkt weer. Grts Bikkel.
vincent1971 Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Citaat: Hoi Bikkels, SORRY for it, Ik wilde jullie alleen maar waarschuwen met het bovengenoemde bericht. Ik ben er zelf ook van geschrokken. Ik heb wel om 00.30 uur een vriesbeeld gehad op mijn MVision 7000 deze was niet meer te booten. Nieuwe SW er in gepompt (2.80) en alles deed het weer. Ik weet niet of eht aan bovenstaand bericht heeft gelegen of dat het toeval was. Maar alles werkt weer. Grts Bikkel. @Bikkel een goede gewoonte is om als je een bericht zet hier op het forum daar een bronvermelding bij zet. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
blake7 Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Mijn schotel staat verdekt op gestelt tussen de Bloemkolen of is dat te vroeg voor het seizoen. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
John van Dreumel Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Mijn gemonteerde paraprot was Canal plus protected. Deze werkt onder nul maar zeker ook boven de nul graden. Althans daar heb ik hem destijds voor aangeschaft. Alles draait hier nog zoals gewenst. John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen