gerritvogels2 Geplaatst: 7 april 2006 Geplaatst: 7 april 2006 Alt-DVB; Leuk programma maar helaas geen beeld.krijg de volgende melding AVO: Graph Error [5001] No Graph file (GRF/XGR/GRS) Please configure Direct show! wie kan mij helpen ? Gerrit
docydoc Geplaatst: 8 april 2006 Geplaatst: 8 april 2006 Gerritvogels, Het is me niet duidelijk of je reeds vertrouwd bent met altdvb. Alvorens je kan kijken dien je eerst de graphs te definieren. Dit kan door op het zwarte vlak met je re muisknop te drukken. Hier kan je alle graphs configureren en tegelijkertijd nakijken of je de nodige codecs geinstalleerd hebt in je registry. groeten Docydoc Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,
Gast Geplaatst: 8 april 2006 Geplaatst: 8 april 2006 hallo gerritvgels ,dat is wel zo ,leuk programma ,volgens fout melding ligt aan de graph,ik denk dat de niewe versie wordt geleverd zonder graph ,probeer deze in de bijlage .groet 1126886-graphs.zip
gerritvogels2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Geplaatst: 9 april 2006 Nou dat was ie. Had al wat uren geknutseld en wel al beeld, maar dat stopte regelmatig even. Nu ik deze graps erin heb gezet loopt het nog niet 100% stabiel. Heel af en toe nog een hickup. Gerrit
gerritvogels2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Geplaatst: 9 april 2006 Het beeld blijft heel even staan en fractie van een seconde en gaat daarna weer verder in Alt DVB. Krijg ook niet de omschakeling voor elkaar om via een Diseq switch (astra en Hotbird) te kijken. Wie kan info geven. De aansluiting is goed daar de gewone satontvanger perfect wwerk en schakeld tussen Astra en Hotbird. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen