Beurnie1 Geplaatst: 8 april 2006 Geplaatst: 8 april 2006 Bestaat er eigenlijk geen image, of heeft iemand er toevallig eentje gemaakt, waar standaard gbox al inzit? Blijkbaar doe ik immers iets fout... Ik zet Rudbox in (1222_400s_pal_usb_all_noboot.img) in mijn Relook 400s, en zet er dan Gbox bijin (met aanpassing van mijn cwshare) En toch blijft alles zwart... Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Beurnie1 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Geplaatst: 9 april 2006 Hier kan een slotje op... Maar misschien toch even melden wat het probleem was. Blijkbaar was mijn harde schijf beschadigd (nochthans een nieuwe maxtor), en bleek telkens daardoor mijn relook bijvoorbeeld zelfs geen kanalen (zelfs niet free to air) te kunnen vinden. (vinden wel, maar geen beeld) Heb er een nieuwe harde schijf ingestoken, en alles werkt als een klok! Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Beurnie1 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Geplaatst: 10 april 2006 Jup met gbox erin. Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Beurnie1 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Geplaatst: 10 april 2006 MEt Rudbox 1.23 en Gbox, juppes Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen