boeda Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Heb kort geleden een skystar Usb aangeschaft voor mijn Laptop. Het werkt perfect,mooi beeld etc. Nu heb ik een vraag aan mensen die ook een Skystar-Usb hebben. Moet je perse de laptop uitzetten en dan de stroom op de skystar en dan opstarten of kun je terwijl de Laptop al opgestart is later de Skystar van stroom voorzien. Las in het blaadje om te installeren dat de laptop uit moest staan als je de stroom op de Skystar-Usb aansloot anders kon het de Usb aansluiting beschadigen en ook de Skystar-USB. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben zou ik dat gaarne horen. Momenteel alleen DVB-T stick
MacGuinness Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb ook de usb versie. Ben alleen de handleiding en de drivers kwijt. Wat ik eruit begreep is dat je eerst de driver moet installeren voordat je de box van spanning voorziet. Heb op het web naar de driver gezocht mij Technisat maar die werkt niet. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
boeda Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Je hebt PM Momenteel alleen DVB-T stick
Gast Geplaatst: 22 april 2006 Geplaatst: 22 april 2006 ik heb ook een usb versie van technisat en in mijn pc een pci versie (in de pc gaat alles al een hele tijd perfect)nu heb ik een kopy gemaakt en wat zegt nu mijn laptop error! filter not found!"elocard-mpeg2-video decoder" zou dit met de usb versie te maken kunnen hebben? ik draai progdvb 4.52 test versie wie heeft zo iets al meer aan de hand gehad vgr kees
Snuffer Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 HEt komt omdat Elecard niet op je Laptop is geinstaleerd haal klite-code en instal elecard. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Albert_H Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Als je progDVB uit een full installer geïnstalleerd hebt is de Elecard ook wel op je laptop gezet, maar waarschijnlijk niet geregistreerd in je registry. Daarvoor moet je even de register.bat file die in de filters dir van progDVB staat laten lopen. Daarna heb je groot kans dat progDVB de codec wel kan vinden. Succes. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen