grenszuuker Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 Als je de chip vervangen hebt. Kun je hem dan niet proggen via de serieele ingang aan de achterzijde van het app.
Gast Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Hoi was ik ook weer. Heb hier nu 3 van deze Manhattans staan mel alle 3 het boot probleem. Echter ben ik er niet zo zeker meer van of het idd een chip probleem is. Als ik alle 3 de ontvangers aanzet komen ze in boot, doe ik niks en laat ik gewoon aanstaan dan booten ze op een gegeven moment wel door, en werken dan ook zoals hoort. Gaat dan paar dagen goed, en dan kan maar zo weer paar keer paar minuten moeten wachten. Bij mij is een chip of heel of kapot niet half!
Gast Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 strohrum, het probleem zit inderdaad in de flash, vaak in combinatie met de VCXO. Beiden vervangen is de beste optie. Een flash half kapot bestaat inderdaad niet. De fabrikant van de flash is al een paar jaar geleden gestopt met de produktie en raad aan deze niet meer te gebruiken bij nieuwe ontwerpen. De flash is de AT49LV1614. Met vriendelijke groet, Dutchmen_474
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen