Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Ik heb een Aston CI 1.03 in mijn Nokia 9800s. Soms herkent de ontvanger mijn aston niet meer. In het menu kan ik dan geen informatie meer opvragen over de CI. Nadat ik opnieuw opstart wordt ie weer normaal herkent. Ik heb met mijn Irdeto CI nooit problemen daarmee gehad. Is dit een software probleem? Hebben meer mensen hier last van?<P>Matthijs<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 oktober 2000 Geplaatst: 12 oktober 2000 Ja zekers, kijk maar eens onder Seca key,s <BR>van dit bord.<P><BR>Mark.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 oktober 2000 Geplaatst: 12 oktober 2000 Ja van die Mtv weet ik dat het niet werkt. Ik bedoel dat ie soms de Aston CI helemaal niet herkent.Ik kom dan ook niet meer in het CI-menu.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Mreuver,<P>Sorry dat ik je even verkeerd begrepen heb, het is me nu wel duidelijk. <BR>Moet zeggen dat je voor mij nu de eerste bent die problemen heefd met combie 9800+CI module,werk hier ook met mm9800 Ci V.103 en kan zappen wat ik wil, en heb hier geprobeerd om mijn ontvanger van slag te krijgen maar hij is net zo stabiel dat me dit niet lukt,voor de codering werk ik hier met voyager ik denk dat jij met een pic of 1 van die andere kaarten gebruikt of niet? <BR>Zo ja dan zal ik daar eens mee gaan knoeien net zo lang dat het wel wil zoals je het verwacht.<BR>Als het dan nog niet wil, probeer het eens met een andere CI V1.03 kan zijn dat die niet hillemaal goed werkt.<P> <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten