Gast Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Goede avond allemaal. Ik ga een vraag stellen die denk ik iedereen vraagt. Momenteel ben ik de trotse bezitter van een Mvision receiver. en ik ben hier dik te vrede over echter. Zie ik deze nog niet komen met een Hardeschijf en een twintuner. dus vandaar. Nu wil ik een nieuw receiver kopen die veel nieuwe technieken aan kan. zoals * Hardeschijf * HDTV * Twin tuner * Netwerk aansluiten * Cardsharing * aanpassing van coderen * USB. * etc etc Nou is mijn vraag, wat moet ik kopen? alvast bedankt voor jullie reactie. Met vriendelijke groeten, Mark
guykers Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Even wachten. Momenteel zijn er maar 2 a 3 betaalbare HDTV recievers beschikbaar. De meeste producenten, leggen nu de laatste hand aan hun HDTV recievers. Met name vóór het wk-voetbal willen ze deze in de markt plaatsen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
TokeMUp Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 Amistad, Als je een tuner met een netwerk aansluiting will blijft er niet veel keuze over. Firma's zoals Nagra (Kudelski) geven geen vergunning aan hardware bouwers die een netwerk kaart in hun tuners bouwen. Dit ten nadelen van de klant (eind gebruiker) Ze schuiven de schuld in de schoenen van de hardware bouwers die het wel doen. Met andere woorden zeggen ze dan hun versleuteling niet te kraken is/was zonder de tuners met netwerk aansluiting. Vandaar dat Dream-Multimedia zijn eigen versleuteling (dreamcrypt) heeft. De laats genoemden hadden zelfs problemen met de levering doordat ze geen tuner meer gelevert kregen om in hun Dreambox in te bouwen. Dit was het werk van dikke meneer met veel pluim van SKY (NDS) Als Ik U was, zou Ik wachten to de Nieuwe Dreambox (DM8000) op de markt komt. Die gaat wel geen twin tuner hebben. (dacht Ik... moet je ff checken hier op het forum) groetjes en succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen