Ga naar inhoud


TV Vlaanderen: werkt perfect in volgende configuratie...


Gerdy

Aanbevolen berichten

Tja... 20 cm is eigenlijk wel héél klein. Is het een tafelmodel of voor de camping?

Ik heb er geen idee van of zoiets goed werkt? Ik dacht altijd dat 60 cm een minimum was om in normale weersomstandigheden te kunnen kijken? Het zal ook wel met kleiner kunnen... maar 20 cm?

 

Mvg,

adupont.

 

PS: Meer info over schotelontvangst: hier ( Deze tread is eigenlijk voor ontvangers+TV-Vlaanderen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hello abuelo

ik heb het doos in stuk gesneden pfffff

bedankt voor je aantwoord

ik heb een beetje gelezen over tvv 't zit er uit dat nog niet zo perfekt te zijn,als je ziet het kit van bij eldi schotel 20 cm diameter is mischien beter wachten dat ze die smartcart a part verkoop en een decoder a part kopen die compatibel is met tvv

er is een nu bij brico 379 € met tvv van chacon,duur ?

er is ook probleem heb ik gelezen met administratie van tvv

ik zal nog en beetje wacht

tôt zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smartcard los verkocht is 79 euro. Een schotel van 20 cm zou ik zeker niet aanraden, met mijn campingschoteltje van 40 cm gaat het wel, zolang het niet te hard regent, maar 20 cm zou ik niet durven proberen. Best een aparte, losse reciever kopen als je de rest toch al hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lemon 030CI firmware 1.09 met Matrix Reloaded CI met ucas 3.0 =ok

 

Dm5620 met bovenstaande cam + Hydra PhoeniX 1.09 image =ok

Dm5620 met alléén TVV smartkaart in gleuf en CamD3 (v3.706)+ Hydra PhoeniX 1.09 image =OK

Dm5620 met Xcam (orion) = Alles open maar updates niet getest!

 

Nokia 9800s werkt evengoed met bovenstaande maar is als voordien zéér trage decoder

 

sc6,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topfield 5000CI met Matrix Revolution UCAS 3.1: maandelijkse update OK

Kaart werd reeds door dealer geactiveerd dus dit kan ik niet meer testen.

Alle kanalen werken prima behalve het ontbreken van het geluid op mezzo & trace.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil graag discovery en national geo hebben en heb nu een Canal Digitaal settop pakketje. Nu kan ik dus beter een tv vlaanderen kaartje erbij nemen want dan heb ik meer zenders voor (bijna) hetzelfde geld.

 

Kan ik een tv vlaanderen kaartje naast een CD kaartje gebruiken in de Dreambox 7000 ??

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
[color:"red"] graag meldingen van merk en type receiver

- met ingebouwde kaartlezer
OF
- met CI (in dit geval soort CI + soft vermelden)

waarin TV Vlaanderen niet alleen perfect werkt maar ook de maandelijkse verlenging krijgt.
[/color]


Aston Xena 1700
Met ingebouwde AstonCrypt (en Viaccess) kaartlezer

Ik weet niet of de maandelijkse updates doorkomen want ik het er nog geen gehad, maar ik heb de smartcard geactiveerd via internet in met de kaart in de Aston en met één als zender had ik na ong. 30 minuten beeld (dus kaartactivatie werkt, dan kan ik aannemen dat updates ook werken ??).

Firmware versie is de laatste officiele van Aston :
- V. Application 41401
- V. Boot 50100
Ik dacht dat de nieuwe Aston firmware wat problemen met TVV zou oplossen (maar ik weet niet of dit enkel geld voor de nieuwere apparaten zoals de 1.07 CI module en de Wamba/Xena 2000).

De software van de Xena 1700 is dezelfde als deze van de Simba dus zou het met een Aston Simba ook goed moeten werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Er is wel degelijk een verschil zijn tussen het updaten van de kaart( TV Vlaanderen), het kunnen ontvangen en het activeren (heractiveren) van de TV Vlaanderen kaart met bepaalde ontvangers en/of module's

Heb tot op vandaag gewacht op een update van de kaart met mijn dreambox met camd3820

Maar zonder succes

Na een heractivering(via internet)is dit wel gelukt

Het updaten had ik ook meermaals met andere combinatie's van ontvangers en module's ( zie hier ) geprobeerd

Mogelijk is het een goed idee om wanneer men een configuratie aanduid die perfect werkt er enkele toevoegigen bij te doen VB: alle kanalen open,(her)activatie OK,Update OK

 

grtjs

 

gust

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, ik zou aannemen dat activatie en her-activatie/verlenging van de kaart hetzelfde zou zijn.

 

Toen ik de Aston kocht was die geen officieel door C+ goedgekeurde ontvanger maar hij zou wel goed moeten werken met C+ (maar dat was in de SECA tijd, dus het zou kunnen dat het met SECA2 iets anders is).

 

zoals ik in ander draadje al melde, ik heb nog geen update gehad op mijn kaartje (contract is blijkbaar nog niet binnen in Vilvoorde) dus ik kan niet bevestigen of een update daadwerkelijk doorkomt, maar als ik merk dat de kaart geupdate is (zonder dat ik her-activatie heb moeten doen) zal ik hier een reply plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...