raptorr Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 ola, ik lees het een en ander over dcw nu blijkt dat het regelmatig gebeurt met verschilende coderingen , nu was mijn vraag , hoe kan je dan een werkende funfile maken met de juist dcw? grtz
Zilverster Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 @raptorr, Ik hoop dat ik je vraag begrijp, mijn vertaling is het volgende : dcw = decrypted control word (ik neem aan dat je dat bedoeld). Als je bijv. software die bedoeld is voor de oude Seca1 codering op je fun kaart hebt staan en hiermee probeert te loggen is de kans i.d.d. erg groot dat er na het C1 3C commando geen C1 3A commando komt omdat de gegevens niet kloppen met de gegevens die je nodig hebt voor Seca2, dit zal bij andere coderingen waarschijnlijk niet anders zijn, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
raptorr Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Geplaatst: 13 april 2006 ola, bedankt voor je reply wat ik wou weten is als een provider vast zit met een constant dw hoe kan je ze dan op een bestaande funfile editen? grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen