Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Hallo techneuten,<P>Ik heb het volgende probleem.<P>Mijn MM9500 voorzien van DVB2000(v1.86.1) heeft soms de neiging om spontaan te gaan resetten!!!<P>Dit gebeurd alleen! wanneer ik aan het zappen ben. Meestal blijft hij dan ook nog eens hangen in een sort lus en gaat vrolijk nog een paar keer opnieuw opstarten.<P>Het enige wat (meestal) helpt is de stekker eruit en na een paar minuten er weer in.<P>Dat is nog niet alles, soms moet hij veel langer uitstaan, wil die weer normaal opstarten. <P>En soms startte hij niet op en zag ik alleen het versienummer van de bootloader.<P>Is er iemand die enig idee heeft wat oorzaak kan zijn van dit probleem? Ik zit er al een tijd mee en ik wordt er zo langzamerhand echt gestoord van.<P>Mvg,<P>Henk Emmelot<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 december 2000 Geplaatst: 1 december 2000 Is er niemand die mij kan helpen?<P>Mvg,<P>Henk Emmelot<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 december 2000 Geplaatst: 1 december 2000 Je moet gewoon een nieuwere versie van DVB 2000 laden in je ontvanger ik gebruik de patch van Sandra en ben er erg tevreden over<P>------------------<BR>Man vindt een kameel, de kameel vindt van niet!<BR>Nog ééntje:<BR>Voordat ik Windows ging gebruiken was mijn lievelingskleur blauw
Aanbevolen berichten